Z dniem dzisiejszym Naczelnictwo ZHR wstrzymuje bezpośrednie spotkania zastępów, drużyn i gromad do dnia 29 marca 2020 roku włącznie. Tym samym Naczelnictwo ZHR zarządza odwołanie wszystkich zbiórek, wycieczek, biwaków, kursów itp.
Uchwała Naczelnictwa ZHR nr 366/1 z dnia 11 marca 2020 roku
w sprawie czasowego ograniczenia działań jednostek ZHR
W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją epidemiologiczną oraz decyzjami władz państwowych Naczelnictwo ZHR uchwala, co następuje:
§ 1
Z dniem dzisiejszym Naczelnictwo ZHR wstrzymuje bezpośrednie spotkania zastępów, drużyn i gromad do dnia 29 marca 2020 roku włącznie. Tym samym Naczelnictwo ZHR zarządza odwołanie wszystkich zbiórek, wycieczek, biwaków, kursów itp.
§ 2
Naczelnictwo zaleca ograniczenie do niezbędnego minimum wszelkiej działalności organizacyjnej, niezbędnej do funkcjonowania jednostek ZHR.
§ 3
W poczuciu podtrzymania wspólnoty i braterstwa, Naczelnictwo zachęca wszystkich przełożonych do podtrzymania kontaktu ze swoimi wychowankami, także przy użyciu różnorodnych narzędzi współczesnej technologii. W tej szczególnej sytuacji daje to możliwość prowadzenia pracy metodyczno-wychowawczej alternatywnymi sposobami.
Uchwała Naczelnictwa ZHR nr 366/1 z dnia 11 marca 2020 roku
w sprawie czasowego ograniczenia działań jednostek ZHR
W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją epidemiologiczną oraz decyzjami władz państwowych Naczelnictwo ZHR uchwala, co następuje:
§ 1
Z dniem dzisiejszym Naczelnictwo ZHR wstrzymuje bezpośrednie spotkania zastępów, drużyn i gromad do dnia 29 marca 2020 roku włącznie. Tym samym Naczelnictwo ZHR zarządza odwołanie wszystkich zbiórek, wycieczek, biwaków, kursów itp.
§ 2
Naczelnictwo zaleca ograniczenie do niezbędnego minimum wszelkiej działalności organizacyjnej, niezbędnej do funkcjonowania jednostek ZHR.
§ 3
W poczuciu podtrzymania wspólnoty i braterstwa, Naczelnictwo zachęca wszystkich przełożonych do podtrzymania kontaktu ze swoimi wychowankami, także przy użyciu różnorodnych narzędzi współczesnej technologii. W tej szczególnej sytuacji daje to możliwość prowadzenia pracy metodyczno-wychowawczej alternatywnymi sposobami.